Rabobank wil dichter bij klanten zijn

Rabobank wil dichter bij klanten zijn
  • 29 februari 2016
  • Redactie

‘We gaan de bank nog meer richting klant draaien. Wij willen dichtbij de klant zijn, zowel met onze virtuele bank als met onze fysieke dienstverlening van onze lokale Rabobanken’, zegt Wiebe Draijer, bestuursvoorzitter Rabobank, in het net verschenen ledenmagazine van zijn bank.

Hij geeft aan op verschillende manieren verbeteringen te gaan doorvoeren. ‘We gaan voor wat wij noemen een 9+ klantbeleving. Goed is niet goed genoeg, wij willen hierin uitstekend zijn. Daarbij kijken we ook naar onze producten en diensten; die moeten beter aansluiten op wat de klant wil’, aldus Draijer.

De bestuursvoorzitter benadrukt ‘op een slimme en eigentijdse manier’ terug te willen naar de klant. Dichterbij. ‘Dan denken we beslist niet aan dure bakstenen, maar veel meer aan flexibele concepten zoals pop-up stores, of mobiele adviesdesks. We hebben tegenwoordig ook een rijdend kantoor dat volgens een vast schema dorpen langsgaat waar al sinds jaar en dag geen eigen bank meer is. De komende jaren gaan we volop experimenteren met deze concepten.’

comments powered by Disqus