ServiceNow neemt DxContinuum over

ServiceNow neemt DxContinuum over
  • 19 januari 2017
  • Redactie

ServiceNow, leverancier van enterprise IT-oplossingen, neemt machine learning specialist DxContinuum over. Insteek van het bedrijf is een hogere productiviteit voor klanten te ontwikkelen door machine learning mogelijkheden en datamodellen aan te bieden die door DxContinuum zijn ontwikkeld.

Omdat steeds meer Internet of Things-devices serviceverzoeken doen, wordt het steeds belangrijker dat deze verzoeken worden gecategoriseerd, gerouteerd en beantwoord. Door de nieuw verkregen machine learning algoritmes toe te passen op alle unieke datasets van klanten, kan het bedrijf machines trainen in het nemen van de juiste route bij customer service-, IT-, HR- of andere verzoeken. Hierdoor neemt volgens ServiceNow het accuraatheidsniveau toe.

Kostenreductie
De modellen kunnen bijvoorbeeld een verzoek in de juiste categorie plaatsen, het verantwoordelijke team automatisch op de hoogte stellen en mogelijke risico's berekenen. Doordat organisaties betere voorspellingen kunnen doen over uitkomsten en acties kunnen automatiseren, kunnen ze hun kosten terugbrengen en de time-to-resolution verkorten, meldt het bedrijf.

‘Met de toevoeging van DxContinuum aan het ServiceNow-platform zal een groot deel van handmatige werkprocessen op termijn door machines worden gedaan. Werknemers hebben daardoor de handen vrij om zich te concentreren op werk dat hun bedrijf de hoogste waarde oplevert,’ zegt Dave Wright, Chief Strategy Officer bij ServiceNow.

comments powered by Disqus