‘Borg customer experience management in de processen’

‘Borg customer experience management in de processen’
  • 26 juni 2017
  • Redactie

Customer excellence specialist MLC en trainingsbureau Heliview introduceren een nieuwe training op het gebied van customer experience management. Vernieuwend hieraan is de koppeling tussen CEM en de processen in een organisatie om zo de klantreis beter te managen, stellen de aanbieders van het betreffende opleidingstraject.

De training biedt inzicht in de basis van customer experience management, het achterhalen van klantbehoeftes door middel van customer journey mapping en de daadwerkelijke implementatie en borging ervan binnen de organisatie. Ook de inzet van data en bijvoorbeeld process mining behoren hiertoe.

Volgens Arvid van Dam, senior consultant bij MLC en één van de trainers, weten veel organisaties die actief zijn met customer experience management nog niet de stap te maken naar een interne borging. ‘Dat is een gemiste kans, want als je dat wel doet kun je ook echt klantverwachtingen waarmaken.’ Marieke Schrauwen, senior producer Training bij Heliview, geeft aan dat dit nieuwe opleidingstraject een brug slaat tussen CEM en bedrijfsprocessen. Aanvullend: ‘Het borgen van customer experience management in de processen vergroot de kans op succes.’

comments powered by Disqus