Abonneren

Abonneren

Neem nu een abonnement op CustomerFirst

CustomerFirst informeert je zowel digitaal als in print over hoe je de klant over alle kanalen heen centraal kunt stellen en hoe je de customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf implementeert. Daarnaast biedt deze vaktitel je continu inzicht in noviteiten op het gebied van klantcontact.

‘Klant centraal’ niet voldoende
De klant centraal stellen volstaat niet meer met een snelle service en een goede bereikbaarheid van een bedrijf. Customer first is een strategische keuze geworden, waarbij een onderneming het klantbelang voorop moet stellen in alle bedrijfsprocessen. Niet alleen het proactief communiceren met, en adviseren van klanten is essentieel voor een gelukkige klantreis. Ook dien je relevante producten en diensten aan te bieden, zodat de klant bij jou altijd vindt waar hij naar op zoek is. De ingrediënten voor een positieve klantbeleving.

CustomerFirst helpt je het verschil te maken
Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf hét verschil kan maken in service, nu ook zoveel andere ondernemers hierin proberen uit te blinken? CustomerFirst biedt je aan de hand van interviews, nieuwsartikelen en achtergrondstukken inspiratie voor een klantstrategie die past bij jouw bedrijf. Je leest hoe partijen uit dezelfde en andere branches customer first als mentaliteit hanteren en leert van hun successen en fouten.

De nieuwe basis (én meer) voor al jouw vakinformatie. Dat is CustomerFirst.

Proefabonnement CustomerFirst - € 15,-* (NL)

  • 3 nummers CustomerFirst
  • Loopt automatisch af en wordt niet verlengd

Vraag direct online je proefabonnement aan

Jaarabonnement CustomerFirst - € 100,-* (NL)

  • 10 keer per jaar CustomerFirst
  • Profiteer van kortingen tot wel € 100,- op de evenementen van CustomerFirst.

Vraag direct online je jaarabonnement aan

 

* Ben je niet in Nederland woonachtig? Dan kun je een CustomerFirst abonnement nemen met buitenlandtoeslag. De toeslag bedraagt € 65,- (excl. btw) per jaar. Wil je een abonnement voor het buitenland aanvragen, stuur dan een mail naar onze klantenservice.

Direct na je online aanmelding ontvang je de bevestiging per e-mail. Genoemde tarieven zijn exclusief btw. Abonnementen kunnen op elk gewenste datum ingaan en worden afgesloten tot wederopzegging. Opzegging kan alleen schriftelijk en tenminste zes weken voor afloop van de abonnementsperiode van een jaar.

Vragen over uw abonnement?
Heb je een vraag over een abonnement, bezorging, of betaling? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0)348 41 53 05 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17:00) of mail naar service@customerfirst.nl.