Topic: Customer Experience
Hoe je het kastje aan de muur vastmaakt
  • 07 juni 2017
  • Niels Berndsen

Hoe je het kastje aan de muur vastmaakt

Je kent vast dat artikel over het toenemend belang van de customer interface: ‘Uber, het grootste taxibedrijf, bezit geen auto’s, Facebook, de grootste eigenaar van media, creëert geen content, et cetera et cetera.’ Steeds vaker is distributie de hoofdactiviteit en levert iemand anders het product. Maar wat als je als klant van zo’n distributieplatform een probleem krijgt dat tussen de platformeigenaar en de daadwerkelijke leverancier in valt?

KLM gaat voor conciërgeservice
  • 19 mei 2017
  • Redactie

KLM gaat voor conciërgeservice

KLM wil een conciërgeservice aanbieden om klanten nauwer te betrekken bij het merk. Dat vertelde social media manager Margot Looman donderdag tijdens het Nationaal Customer Contact Congres in Utrecht. ‘In de toekomst willen we partners als Booking.com en Uber integreren in onze diensten. Op die manier kun je niet alleen een vlucht boeken bij ons, maar ook een hotelkamer of taxirit reserveren en boodschappen bestellen voor als je na een reis thuiskomt.’

Als liefde omslaat in haat
  • 17 mei 2017
  • Lotte Willemsen

Als liefde omslaat in haat

Elke klantenserviceprofessional heeft er weleens mee te maken: woedende klanten. Met verheven stem uiten ze een stortvloed aan verwensingen, en in dezelfde adem vaak een reeks dreigementen. Ze dreigen dat ze hun relatie met de organisatie zullen verbreken en schromen niet om dit kenbaar te maken aan iedereen die het maar horen wil. Ze voelen zich verraden door de organisatie of de contactcentermedewerker die hen te woord staat en willen ‘kwaad’ met kwaad vergelden.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven