Topic: Customer Experience
Hoe geef je een groot bedrijf smoel?
  • 18 oktober 2017
  • Niels Berndsen

Hoe geef je een groot bedrijf smoel?

Begin dit jaar ben ik verhuisd, na een intensieve verbouwing. Isolatie op de vloeren, nieuwe ketel, nieuwe radiatoren – de economie is weer gesponsord! Helaas inclusief een torenhoge energierekening… Wat doe je dan als klantbelevingsexpert én klant van Nuon? Je maakt een afspraak voor de zogeheten Energiescan. Het concept: met iPad-camera aan loop je door je huis om de meekijkende adviseur in elke ruimte tips te laten geven over energieverbruik. Hoe was dat? En wat kun je ervan leren?

Klantliefde verdrijft regen tijdens Cupido Festival
  • 03 oktober 2017
  • Redactie

Klantliefde verdrijft regen tijdens Cupido Festival

Een heel regiment paraplu’s verwelkomde laatst de gasten van het eerste Cupido Festival bij de ingang van het Fort de Batterijen in Nieuwegein. Het troosteloze herfstweer kreeg echter geen grip op de gemoedstoestand van de bezoekers van het evenement van CRM Partners. De liefde voor de klant stond deze middag centraal en dat leverde veel figuurlijke warmte op. Niet alleen van ‘doctor love’ Robert ten Brink, die het programma opende, maar ook van de verschillende sprekers met hun verhalen. CustomerFirst legde zijn oor te luister bij de Kindertelefoon, waar alles draait om de ‘Kindreis’, en leerde van verzekeraar NV Schade dat het loont om inspiratie te halen bij andere bedrijven.

St. Antonius Ziekenhuis blij met resulaten feedback-app
  • 27 september 2017
  • Redactie

St. Antonius Ziekenhuis blij met resulaten feedback-app

Het St. Antonius Ziekenhuis, met zes vestigingen in de regio Utrecht, lanceerde anderhalf jaar geleden de Tiptop-app. Hiermee kunnen patiënten en bezoekers op een makkelijke manier feedback geven door verbetervoorstellen (tips) en complimenten (tops) te sturen. De voorlopige balans is positief: ‘De app werkt goed en wordt ook regelmatig gebruikt. Er komen ongeveer 7 tips per maand binnen en ongeveer even zoveel tops.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven