Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om uw business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u in de CustomerFirst Buyers'Guide – snel en eenvoudig.
Naar de Buyers'GuideIn een steeds veranderende zakelijke omgeving is het van onschatbare waarde om snel en effectief te kunnen communiceren met klanten. Een contactcenter moet kunnen ‘ademen’. Het moet niet alleen kunnen meebewegen met het volume in klantcontact, maar ook in de behoefte aan contactkanalen. Een schaalbaar en flexibel contactcenterplatform is hiervoor essentieel. Het past zich aan...
Het bericht One-size-fits-all werkt niet – flexibiliteit en schaalbaarheid zijn een ‘must’ verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Marketing- en CX skills In de bedrijfswereld neemt de relevantie van marketing en customer experience management gestaag toe. Een groeiend aantal managers en professionals vindt zijn weg naar de gebieden van marketing en CX. Maar welke vaardigheden zijn tegenwoordig en in de komende tijd onmisbaar om daadwerkelijk impact te hebben op zowel klanten als de...
Het bericht De marketing & CX Skills die essentieel zijn voor jou als professional verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Er is elke dag wel weer een relevante GEN AI update! We zijn druk bezig met de voorbereiding van CCMA Digital Conversation. En wanneer er dan een presentatie over AI in customer service moet worden gegeven, moet wel het allerlaatste nieuws zijn verwerkt. Dat resulteert soms in 2 of 3 wijzigingen op de dag zelf....
Het bericht FOMO ken je dat? De (GEN) AI oplossingen zijn continue in het nieuws en de ontwikkelingen gaan enorm snel 🚀 verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Als je ooit in een contactcenter hebt gewerkt, weet je hoe hectisch en veeleisend het kan zijn. Het balanceren van inkomende gesprekken, e-mails, chats en nog veel meer, kan een ware uitdaging zijn voor zelfs de meest ervaren professionals. Een burn-out ligt bij veel van hen op de loer. In deze blog vind je praktische...
Het bericht Bye bye burn-out: 10 tips en tools voor werkgemak in het contactcenter verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
storm® CONDUCTOR™ stelt klantenservices in staat snelle servicewijzigingen direct door te voeren. Content Guru, een wereldwijde leverancier van cloud contactcenter- en customer experience-technologieën, kondigt vandaag de wereldwijde beschikbaarheid aan van een nieuwe service voor workflowbeheer: storm® CONDUCTOR ™. storm-gebruikers hebben nu de mogelijkheid om snel en eenvoudig servicewijzigingen door te voeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan...
Het bericht Content Guru presenteert een nieuwe service voor snel functioneel beheer verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Wil jouw merk uitstekende klantenservice bieden? Dan is het onmisbaar om een goed onmnichannel platform te hebben. Nog beter als je het kunt integreren met je CRM en/of ticketingsoftware. Dit geeft je medewerkers een enkelvoudig klantbeeld en maakt het eenvoudiger om vragen te beantwoorden, wat resulteert in hogere klanttevredenheid en verbeterde prestaties. Onvergetelijke klantervaringen Tegenwoordig...
Het bericht Hoe je het gesprek gaande kunt houden op alle kanalen verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Waarom hoor je nog regelmatig mensen klagen over de service van bedrijven? Blijkbaar is de klantenservice toch niet altijd op orde. Wij dachten hier eens over na. Zou het kunnen liggen aan de systemen? De mensen? Of de kennis? We geven in dit document uitleg vanuit onze eigen, 23 jaar ervaring met klantcontactdiensten. Wij geloven...
Het bericht Whitepaper: een goede klantenservice opzetten, hoe doe je dat? verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.