Marketingfacts Jaarboek #11

Marketingfacts Jaarboek #11
  • 20 mei 2016
  • Redactie

Marketingfacts, zustertitel van CustomerFirst, publiceert vandaag voor het elfde jaar op rij het Marketingfacts Jaarboek. Hierin aandacht voor onder meer customer journey, social media, analytics, webcare & monitoring en marketing automation.

In de bundel wordt gekeken naar de invloed die nieuwe technologie heeft op marketing; de kansen die het biedt en de uitdagingen die het opwerpt. ‘Natuurlijk zijn niet alle ontwikkelingen fundamenteel, maar continu veranderend consumentengedrag en het ontstaan van nieuwe kanalen en platformen maken de wereld van marketing- en communicatiespecialisten er zeker niet eenvoudiger op. Met het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 ben je in één klap op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen’, aldus de samenstellers.

Social media strateeg Roos van Vugt, één van de in totaal 28 meeschrijvende auteurs, beveelt aan: ‘Werkzaam in online en/of marketing? Dan is dit een niet te missen boek. Het meest actuele marketingboek van Nederland.’ De nieuwe bundel is hier verkrijgbaar, maar ook via de boekhandel, bol.com en Managementboek.nl.

comments powered by Disqus