Hugo Boss laat Uber voorrijden

Hugo Boss laat Uber voorrijden
  • 11 augustus 2016
  • Redactie

Modehuis Hugo Boss lanceert zijn nieuwe dienst Boss On Demand. In samenwerking met Uber wil het Duitse merk meer consumenten verleiden tot het bezoeken van zijn vestigingen.

De omnichannelservice bestaat uit drie onderdelen:

  • Effortless Shopping - Uber zorgt ervoor dat klanten thuis worden opgehaald en aansluitend direct naar een Hugo Boss-winkel worden gereden. In de shop staat een medewerker de betreffende klant ‘met raad en daad’ bij. Na afloop rijdt wederom een Uber-taxi voor.
  • Impeccable Service - Stelt klanten in staat om rechtstreeks een afspraak te maken stylisten of andere specialisten van het modehuis, bijvoorbeeld trouwexperts. Uber verzorgt de heen- en terugrit.
  • Inside Access - Via dit loyaliteitsprogramma kunnen klanten geschenken verdienen, van een knipbeurt tot toegang tot de exclusieve showroom van Hugo Boss in New York. Ook maken klanten kans op een proefrit in nieuwe, luxueuze auto’s.


David Naumann, die als vice president of Marketing van consultancyfirma Boston Retail Partners betrokken is bij de actuele samenwerking tussen het modehuis en de taxiservice, denkt dat er zeker een markt is voor Boss On Demand. ‘Iedereen is druk en waardeert dan ook alle zaken die eenvoudig zijn en hen tijd besparen, met name welvarende consumenten. Hugo Boss’ strategie om het voor zijn klanten makkelijker te maken om de winkel te bereiken en snel hun aankopen te verkrijgen is een andere manier om ze het gevoel van exclusieve, persoonlijke service te geven.’

comments powered by Disqus