KPN wil klanten ‘best-in-class selfservicekanaal’ bieden

KPN wil klanten ‘best-in-class selfservicekanaal’ bieden
  • 28 mei 2018
  • Redactie

KPN introduceert vandaag zijn geheel vernieuwde MijnKPN-app en bijbehorende Mijn-omgeving. Het betreft een open testversie, zodat klanten van het telecombedrijf actief mee kunnen testen, de ontwikkeling kunnen volgen én feedback kunnen leveren. Uiteindelijk doel van het telecombedrijf is de creatie van een op maat gemaakt selfservicekanaal.

‘MijnKPN heeft als missie klanten te helpen om alles uit hun KPN-producten te halen’, vertelt Paul van Arendonk, marketingmanager Apps & Selfcare bij het telecombedrijf. Om te kunnen komen tot het doel – een best-in-class selfservicekanaal – zijn de app en website volgens hem zo ontworpen dat ze helemaal zijn toegespitst op persoonlijke klantbehoeftes. ‘Door klanten te betrekken bij de ontwikkeling krijgen we in een vroeg stadium waardevolle feedback van de eindgebruiker die we gelijk kunnen implementeren.’

Voorafgaand aan de open variant heeft een gesloten testversie plaatsgehad met een kleine selectie klanten (superusers van het KPN Forum) en collega’s. De voortgang van de ontwikkeling van MijnKPN is hier te volgen.

comments powered by Disqus