Accenture biedt KPN helpende klanthand

Accenture biedt KPN helpende klanthand
  • 21 juni 2018
  • Redactie

KPN gaat gebruikmaken van Accenture’s diensten om de klantervaring van de iTV-services te verbeteren. Volgens de bedrijven zullen data gedreven servicemogelijkheden gepersonaliseerde ervaringen uitbreiden, die klantloyaliteit bevorderen.

‘Om te kunnen concurreren in de huidige digitale omgeving, moeten communicatieaanbieders hun klanten eersteklas producten bieden. Dat bekent nieuwe en relevante ervaringen […] aanbieden wanneer gebruikers ze het meest nodig hebben’, aldus Sef Tuma namens Accenture Digital Video.

De draad oppikken
Zes jaar geleden hadden de twee bedrijven al een samenwerking: Accenture hielp KPN destijds met het lanceren van KPN iTV. Het doel van deze vijfjarige samenwerking is het opschalen van KPN’s videoplatform en het versnellen van technologische innovaties.

KPN zet al langer in op persoonlijke klantbehoeftes. Zo lanceerde de provider eind mei een aangepaste versie van de app en bijbehorende Mijn-omgeving, wat een op maat gemaakt selfservicekanaal als doel heeft.

comments powered by Disqus