OBI4wan lanceert chatbotplatform

OBI4wan lanceert chatbotplatform
  • 25 maart 2020
  • Redactie

OBI4wan brengt vandaag een nieuw platform op de markt dat het eenvoudiger moet maken voor organisaties om chatbots te bouwen zonder dat hier IT-ers voor nodig zijn.

‘We willen het gebruik van chatbots eenvoudiger maken, zodat het bereikbaar wordt voor iedereen. Wij geloven er heilig in dat mensen die bezig zijn met klantervaring, ook de middelen moeten hebben om die klantervaring zo optimaal mogelijk in te richten’, licht ceo Alexander de Ruiter toe over onthulling. OBI4wan biedt het platform een periode gratis aan, zodat organisaties hier zelf mee aan de slag kunnen gaan.

NLU
De softwareleverancier stelt dat chatbots zorgen voor een 24% hogere klanttevredenheid en een groei van de productiviteit met 20%. Daarbij kunnen bots op grote schaal en in meerdere talen klantgesprekken afhandelen dankzij het gebruik van Natural Language Understanding (NLU).

Circa een jaar geleden liet de expert op het gebied van webcare- en mediamonitoring weten klanten de mogelijkheid te bieden om de officiële WhatsApp Business solution te integreren, dankzij een samenwerking met CM.com.

comments powered by Disqus