CustomerFirst Congres: Let's connect again!

Het CustomerFirst Congres: Let's connect again
  • 18 oktober 2021
  • Redactie

Na anderhalf jaar van social distancing en thuis-kantoren is dit hét moment om de connectie opnieuw te maken. Het leven van jouw klant is drastisch veranderd. Een betekenisvolle relatie is crucialer dan ooit. Er zijn vele wegen die je kunt bewandelen, en die schetsen de professionals graag voor je.

Voeg je op donderdag 11 november 2021 op het Mereveld in Utrecht bij andere ‘vakidioten’ op het CustomerFirst Congres en laat je in één dag volledig op de hoogte brengen van het nieuwste op het gebied van customer experience en klantcontact.

Ben jij: Customer Experience Manager, CX Manager, Head of Customer Care, Marketing Manager, Manager Service Innovation, Director Customer Service, Customer Journey Manager, COO, Customer Service Manager, Programma Manager Klant Centraal, CEO, Manager Klantenservice, Customer Success Manager, NPS Programma Manager, Manager Social Media, Directeur Operations, Contactcenter Manager? Dan is dit het event voor jou.

Kaarten voor het evenement op donderdag 11 november zijn hier verkrijgbaar.

comments powered by Disqus