Amac biedt klanten 'hybride winkelen' aan

Amac biedt klanten 'hybride winkelen' aan
  • 5 mei 2022
  • Ryan Baij

Apple reseller Amac gaat op zijn webshop ‘hybride winkelen’ aanbieden. Klanten kunnen via een videoverbinding geholpen worden door winkelmedewerkers.

De klant wordt door een medewerker door de winkel begeleid. Daarbij wordt de klant geholpen met zijn keuze voor de juiste MacBook, adviseert welk hoesje of kabeltje het beste past en zet de bestelling meteen klaar voor verzending.De klant kan via een betaallink afrekenen en de bestelling wordt meestal de volgende dag al thuis afgeleverd. De gehele customer journey wordt afgelegd in het Oktium-platform van waaruit de videoverbinding tot stand komt, inclusief het bestellen en afrekenen. De service is elke dag van de week beschikbaar, doordeweeks tot negen uur in de avond.

‘Dit gaat dus echt een stap verder dan een telefonische klantenservice of een chatbot,’ vertelt Roelof de Rijk, commercieel directeur van Amac. ‘Door de lockdowns van afgelopen tijd zijn steeds meer mensen gewend geraakt aan online winkelen, maar nog lang niet iedereen weet snel uit te vogelen welk product nu het beste past bij hun specifieke behoeften en eisen. Kies maar eens de beste Mac uit 143 verschillende opties. Daar kunnen onze Apple Experts met hun persoonlijke advies toch het verschil maken.’

comments powered by Disqus