PlatteTV wordt HelloTV en spreekt klant direct aan

PlatteTV wordt HelloTV en spreekt klant direct aan
  • 6 juli 2022
  • Ryan Baij

PlatteTV heeft een nieuwe naam en merkidentiteit: HelloTV. De retailer zet in op de dialoog met klanten om persoonlijk advies te kunnen geven.

De retailer gelooft dat persoonlijk en specialistisch advies het verschil maakt om mensen de beste tv-beleving te kunnen bieden, zowel online als offline. Bij HelloTV kiezen ze bewust voor geen chatbots of geautomatiseerd advies, maar specialisten die online vragen beantwoorden.

Erik-Jan Koense Director Marketing & E-Commerce legt de beandering van HelloTV uit: ‘Wij zijn de enige tv-specialist in Nederland en geloven in de human factor. Vanzelfsprekend in onze winkels, maar juist ook online via de chat. Het liefst verkopen we geen enkele tv zonder advies van een van onze specialisten. Om garant te kunnen staan voor advies over de beste tv-beleving, is het snappen van de wensen en de situatie van de klant onmisbaar. Het aangaan van de dialoog heeft altijd in ons dna gezeten. Met de introductie van de naam HelloTV willen we dit nog sterker benadrukken.’

De rebranding ligt overigens ook in het verlengde van de groeiambitie. Binnen drie jaar wil HelloTV de autoriteit zijn in Nederland op het gebied van tv’s en gaat daarmee de strijd aan met retailreuzen als Bol.com, Coolblue en Mediamarkt.

comments powered by Disqus