Bol.com zwengelt sinterklaasbeleving kinderen aan

Bol.com zwengelt sinterklaasbeleving kinderen aan
  • 7 november 2022
  • Ryan Baij

Bol.com heeft ‘Het Grote Speelgoedboek’ gelanceerd, gecombineerd met ‘De Grote Speelgoed App’. Met de combinatie aan producten kunnen kinderen hun toekomstige speelgoed via technische hoogstandjes naar zich toehalen.

Judith van den Boomen, brand communicatie manager bij bol.com, is verheugd om te zien dat gezinnen er weer druk gebruik van maken. ‘We doen er alles aan om Het Grote Speelgoedboek en De Grote Speelgoed App ieder jaar beter, leuker en aantrekkelijker te maken voor jong en oud. Hiermee geven we extra glans aan de toch al magische Sinterklaasperiode.’

De kinderen kunnen in de app een soort spel spelen, waarbij ze door de woestijn opzoek moeten naar pakjes in de woestijn. Met educatieve spellen kunnen de pakjes van ‘‘het Mysterie van de Verdwenen Pakjesboot’ worden verzameld. Als de pakjesboot op het einde wordt terug gevonden dan krijgt de speler de ultieme beloning: een officiëel Hulpsint-diploma.

Tim Menko, associate creative director bij DEPT, de ontwikkelaar van de campagne, zegt dat bol.com en DEPT echt all-out gaan om kinderen iets bijzonders te bieden. ‘Kinderen mogen straks mee met Sinterklaas in een onderzeeër, op een kameel en een jetski. Ik ben ontzettend jaloers op ze: hier droomde je vroeger over.’

Beeld: Screenshot Bol.com

comments powered by Disqus