Ohra zet in op 100% keuzevrijheid voor consument

Ohra zet in op 100% keuzevrijheid voor consument
  • 16 november 2022
  • Ryan Baij

In de nieuwe campagne van Ohra brengt de verzekeraar onder de aandacht dat klanten 100% keuzevrijheid hebben in fysiotherapeut, ziekenhuis en specialistische kliniek.

Net als in eerdere campagnes staan Roos en Matthijs centraal, een paniekerig koppel. Dit keer zijn ze in de muziekindustrie beland. Van autozangers naar de studio, maar (spoiler alert: ze floppenMatthijs slaat aan het doemdenken. Hij maakt zich zorgen als hij pijn aan zijn knie heeft en naar de fysiotherapeut moet. Met alle gevolgen van dien. Maar gelukkig ziet Roos dat ze met de Ohra Zorgverzekering naar elke fysiopraktijk kunnen. Zo kan Matthijs weer opgelucht ademhalen.

De clue van het verhaal is dat je als klant alles zelf kunt kiezen. De ultieme vrijheid die de klantreis moet bevorden.

 

comments powered by Disqus