Editie 01 - 2021

Editie 01 - 2021
  • 29 januari 2021

Zeeuwse nuchterheid ten top: sinds jaar en dag is eenvoud hét sleutelwoord bij Omoda. Zowel digitaal als in de winkel staat de persoonlijke touch hoog in het vaandel. In een hectisch retaillandschap houdt de schoenenketen haar hoofd koel: Omoda trekt aan de lopende band de stoute techschoenen aan. De jonge CX-manager, Elodie Janse, is niet vies van pilots. "We willen aanhaken zodra we ergens de toegevoegde waarde inzien voor onze klanten. We hebben een organisatie waarin dat gemakkelijk kan.”

In deze retailspecial doen we een uitgebreide ronde langs de (door corona opgeschudde) velden. Naast Omoda brengen we een bezoekje aan NADUVI, de gloednieuwe online outlet die de home & livingbranche op z’n kop zet, praten we over offline naar online klantbediening met leapp en stellen we prangende betaalvragen aan Mastercard. Om deze special speciaal te maken vragen we enkele bekende gezichten uit de customer servicebranche naar hun favoriete (e-)retailer en vieren we een bescheiden rentree van een oud-hoofdredacteur.