Editie 10 - 2017

Editie 10 - 2017
  • 07 november 2017

In modeland kan de klantreis tegenwoordig op veel plekken beginnen, van modeblad tot Instagram. ‘Trends komen daardoor sneller op en verdwijnen weer net zo snel. Het is daardoor erg onvoorspelbaar geworden’, stelt supplychainspecialist Frank Huele in de nieuwste editie van CustomerFirst. Hij legt uit hoe data kan helpen om te overleven.

Maarten Vader, werkzaam bij incassobureau GGN en kersvers Contactcentermanager van het Jaar 2017, doet uit de doeken hoe je in zijn branche wel degelijk tevreden klanten kunt hebben: ‘Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid is veel meer naar preventie verschoven.’ Daarnaast lichten de auteurs van twee fonkelnieuwe boeken een tipje van de sluier op. Om welke 8 disrupties schreeuwen de klanten en hoe zet je customer delight in als strategie voor winst en groei? Je leest het in onze nieuwste uitgave. Verder doen we verslag van een aantal events en uiteraard zijn er de bekende columns en rubrieken.


  • Deel dit artikel