Opinie   
Upgrade jouw klantcommunicatie
  • 27 juni 2017
  • Gastauteur

Upgrade jouw klantcommunicatie

Alles is continu in beweging. Dat weten we nu zo goed dat het zelfs cliché is om te zeggen. Technologische vooruitgang dendert voort met de snelheid van het licht en iedereen die achterblijft wordt opgezogen in het zwarte gat van de vergankelijkheid. Europa, Amerika en grote delen van Azië zijn aan het transformeren in kenniseconomieën. Nergens in onze geschiedenis hebben zoveel congressen, cursussen, trainingen en seminars plaatsgevonden als nu. Alles om up-to-speed te blijven met de laatste ontwikkelingen. Fenomenen als TED Talks, Big Think, Google Talks en Kahn-Academy verspreiden zich als bosbranden, allen erop gericht om mensen en organisaties in staat te stellen meer uit zichzelf te halen.

Skip the bullshit!
  • 16 juni 2017
  • Marc Dijk

Skip the bullshit!

Dat tevreden klanten niet meer voldoende zijn om het hart van de klant blijvend te winnen, weet iedereen wel inmiddels. De opdracht: ontwikkel loyale klanten door ze onderscheidend te behandelen. Bedrijven geven er duizenden, tienduizenden, honderdduizenden euro’s aan uit, aan customer excellence programma’s. Grote bedrijven voorop, zij doen hun best, hebben zelfs CX-managers. En toch, juist bij deze bedrijven loopt het klantcontact vaak allesbehalve memorabel soepel. Wat te doen?

Hoe je het kastje aan de muur vastmaakt
  • 07 juni 2017
  • Niels Berndsen

Hoe je het kastje aan de muur vastmaakt

Je kent vast dat artikel over het toenemend belang van de customer interface: ‘Uber, het grootste taxibedrijf, bezit geen auto’s, Facebook, de grootste eigenaar van media, creëert geen content, et cetera et cetera.’ Steeds vaker is distributie de hoofdactiviteit en levert iemand anders het product. Maar wat als je als klant van zo’n distributieplatform een probleem krijgt dat tussen de platformeigenaar en de daadwerkelijke leverancier in valt?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven