Avaya lanceert CX Force Awards

Avaya lanceert CX Force Awards
  • 25 maart 2024
  • Kel Koenen

Vorige week maandag lanceerde Avaya de eerste editie van de CX Force 2024 Awards. Deze zetten innovators, strategen en pioniers in het zonnetje die customer experience transformeren.

De eerste editie van Avaya’s CX Force Awards vindt plaats in samenwerking met de International Avaya User Group. Zij brengen Avaya-gebruikers samen om innovatieve ideeën te delen. De groep wordt mede gesponsord door Constellation Research, een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van technologie in Silicon Valley. 

De awards erkennen de innovatieve inspanningen en prestaties van leiders in CX-excellentie. De awards met bijbehorende prijsuitreiking belichten professionals en organisaties die kwalitatieve customer experience bieden.

De categorieën zijn samengesteld om de diverse aspecten van innovatie in customer experience te benadrukken: 

  • CX voor onderwijs: het verbeteren van leertrajecten.
  • CX voor werknemers: de toekomst van werk vormgeven.
  • CX voor de gezondheidszorg: innovatieve patiëntgerichte zorg.
  • CX voor een betere gemeenschap: een impactvolle sociale verandering creëren.
  • CX voor groei: bedrijfssucces stimuleren.
  • CX voor transformatie: veranderingen met experience als kern.
  • Opkomende CX Superstar: de toekomstige leiders.

Elke inzending wordt beoordeeld op basis van verschillende criteria, waaronder de carrièreprestaties van de genomineerde, toegepaste, innovatieve CX-strategieën, meetbare impact van hun werk, uitdagingen die ze hebben overwonnen en de rol van Avaya’s oplossingen en technologie in deze prestaties. ‘Customer experience is cruciaal voor groei, differentiatie en succes voor toonaangevende merken in de experience economy. Daarom zijn we verheugd om de succesverhalen en inzet van professionals in de schijnwerpers te zetten’, vertelt Marylou Maco, Chief Revenue en Customer Experience Officer van Avaya. ‘Dit awardsprogramma eert het uitzonderlijke werk van CX-professionals die de sector herdefiniëren en de weg banen naar een nieuw tijdperk van next level customer experience-oplossingen en -mogelijkheden.’

De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking in Denver tijdens Avaya’s jaarlijkse ENGAGE-conferentie op 15 mei 2024.

comments powered by Disqus