EP gaat voor extra service met nieuwe lading

EP gaat voor extra service met nieuwe lading
  • 15 februari 2023
  • Ryan Baij

Elektronicaketen EP lanceert op 15 februari de nieuwe merkbelofte: EP: denkt me je mee.

Zonder het specifiek te benoemen, staat service, in de breedste zin van het woord centraal binnen deze nieuwe merkbelofte.

‘Als franchisegever willen we dat onze ondernemers doen waar ze het beste in zijn: ondernemen. Voor ons is de uitdaging om ze in alle facetten rondom het ondernemen te ontzorgen, ook op het gebied van marketing. Wij geloven dat we met deze vernieuwde merkbelofte de kracht van onze formule nog zichtbaarder maken richting onze klanten. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat’, zegt Patrick van Tent van ElectronicPartner (EP) Nederland.

Raymond Bloem van Zigt, het bedrijf dat de merkbelofte heeft uitgewerkt: ‘We hebben een communicatieconcept ontwikkeld dat de landelijke naamsbekendheid van EP: moet gaan vergroten. De tone-of-voice van onze campagne is sympathiek. De nieuwe merkbelofte: EP: denkt met je mee, zet de franchisenemer in z’n kracht. Want juist die persoonlijke aandacht verbindt het merk met de consument. Service krijgt op deze manier een geheel nieuwe lading. Al met al een nieuwe aanpak die EP: als merk doet groeien en uniek maakt.’

comments powered by Disqus