Editie 03 - 2020

Editie 03 - 2020
  • 30 maart 2020

‘De belevingswereld van de patiënt als uitgangspunt voor een beter leven.’ Bij deze woorden zweert het Maasstad Ziekenhuis. Want zorg is hetgeen wat door de aderen stroomt en in het DNA zit van alle medewerkers. Het ziekenhuis focust zich op de menselijke kant van de organisatie, met onder meer een jaarlijkse inspiratiesessie, het inrichten van een patiëntpanel en het paradepaardje op het moment: virtual reality voor een betere patiëntbeleving.

Dit nummer biedt jou daarnaast een inkijkje in de wondere wereld van De Librije, waar de CustomerFirst-redactie mocht aanschuiven en een kijkje in de culinaire keuken kreeg. De sterrenzaak laat in luxe zien hoe je technologie als perfecte tool kunt gebruiken om het gasten naar de zin te maken. En waar de Librije voornamelijk weet te verbazen, kreeg srprs.me fans zo ver kreeg om een tatoeage met het bedrijfslogo te laten zetten én kunnen chocoladeliefhebbers straks een heus chocoladepretpark van Tony’s Chocolonely bezoeken. Laatstgenoemde verbindingsexperts bevroegen we hoe deze kunst van de connectie te verstaan.