Consument vindt reclamefolder Karwei de beste

Consument vindt reclamefolder Karwei de beste
  • 12 juni 2023
  • Ryan Baij

Een consumentenpanel van circa 6000 leden heeft Karwei uitgeroepen tot winnaar van de Reclamefolder Award op de Shopper Marketing Awards.

De reclamefolder is een belangrijk middel om shopgedrag te beïnvloeden. Daarom zijn deze awards in het leven geroepen. Om in aanmerking te komen voor een award zijn diverse vragen aan het consumentenpanel voorgelegd, zoals op welke folders men zich het meest verheugd als het op de deurmat valt, welke het leukst en duidelijkst is om te lezen en welke het mooist is vormgegeven. Uit meer dan 100 online en offline merken viel de online folder van Karwei daarbij het meest in de smaak en kreeg het hoogst aantal punten.

Henja van den Berg, Coördinator Activatie bij Karwei, vertelt: 'We zijn enorm blij dat we deze prijs in ontvangst mochten nemen en zijn er trots op dat de consument onze online folder als beste heeft beoordeeld, een mooie bevestiging vanuit onze klant. Dit geeft energie om onze online folder te blijven optimaliseren en volgens de nieuwste trends te maken, samen met onze partners Giesbers Retail & Wepublish.'

De reclamefolder is een mogelijke eerste stap in de Customer Journey van Karwei. Vanuit die inspiratie kunnen de klanten in de winkel verder zoeken. Lisa-Marie Klap, Brand & PR manager bij Karwei, vertelt: 'Bij Karwei willen we de klant inspireren om hun huis en tuin mooier te maken. We zijn ontzettend trots dat de jury deze mooie activatie bekroond heeft met deze award!'

 

comments powered by Disqus