Topic: Social
‘Klanten waarderen dat er écht naar ze wordt geluisterd’
  • 12 december 2017
  • Redactie

‘Klanten waarderen dat er écht naar ze wordt geluisterd’

[Branded content] Met een doordachte webcare-aanpak win je aan naamsbekendheid, efficiency en klanttevredenheid. Volgens Emel Ebecek, webcarespecialist bij Proactive Contact Support (PCS), is het hoog tijd dat organisaties hun webcare professionaliseren. Op verzoek van Nefit, uitvinder van de HR-ketel en toonaangevend aanbieder van duurzame verwarmingsoplossingen, integreerde PCS webcare in het bestaande klantcontactteam waardoor precies de juiste snaar geraakt wordt bij klanten.

‘Ga niet alleen voor het viral moment’
  • 28 november 2017
  • Redactie

‘Ga niet alleen voor het viral moment’

Allerhande begon bijna 35 jaar geleden als sponsored magazine. Sebastiaan Beterams werkt als implementatiespecialist en product owner binnen communicatieadviesbureau MPG. voor Allerhande, Albert Heijn en Ahold USA. Hij neemt, samen met zijn collega Dimitri Heikamp (client content director), donderdag tijdens het Social Service Congres de bezoekers mee in de Allerhande keuken. Smaakmaker is hoe de omnichannelstrategie wordt ingezet en wat dit oplevert.

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’
  • 03 november 2017
  • Redactie

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’

Digitaal strateeg Polle de Maagt verandert bedrijven om minder aan advertising te doen en vooral meer te dóén. Hij heeft een haat-liefde relatie met digitale service. En dat is geheel wederzijds overigens. Tijdens het Social Service Congres probeert hij aan de hand van uit het leven gegrepen voorbeelden te laten zien waar en hoe service anders kan en moet. Hij geeft alvast een voorproefje van zijn sessie.

KLM gaat voor conciërgeservice
  • 19 mei 2017
  • Redactie

KLM gaat voor conciërgeservice

KLM wil een conciërgeservice aanbieden om klanten nauwer te betrekken bij het merk. Dat vertelde social media manager Margot Looman donderdag tijdens het Nationaal Customer Contact Congres in Utrecht. ‘In de toekomst willen we partners als Booking.com en Uber integreren in onze diensten. Op die manier kun je niet alleen een vlucht boeken bij ons, maar ook een hotelkamer of taxirit reserveren en boodschappen bestellen voor als je na een reis thuiskomt.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven