CX centraal bij het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

CX centraal bij het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
  • 6 februari 2024
  • Kel Koenen

Op 14 mei 2024 is het weer zover. MarketResponse organiseert in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) opnieuw het evenement ‘Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’.

Een inspirerende middag met interessante gasten waar de belangrijkste thema’s rondom customer experience (CX) ter tafel komen. Tijdens deze middag maken we tevens bekend wie dit jaar de meest klantvriendelijkste bedrijven van 2024 zijn.

Sinds 2007 is MarketResponse voorloper in het onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland. Het is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek in zijn soort, waarin de stem van de Nederlandse consument centraal staat.

Wie zal dit jaar de felbegeerde titel van meest klantvriendelijke bedrijf van 2024 in de wacht slepen? Prolongeert de Efteling haar titel of gaat een andere speler dit jaar met de eer strijken?

comments powered by Disqus